Bestellen, betalen, leveren
Hoe werkt het?
In het kort:
1. Je plaatst een bestelling via onze website waarbij je tijdens het bestellen kan kiezen welke leveringsmethode je wil gebruiken. De methode die je kiest kan eventueel bijkomende kosten met zich meebrengen. Een overzicht daarvan vind je hier.
2. Wij bevestigen de bestelling per automatische e-mail met een bestel kenmerk + alle nodige info voor het uitvoeren van de betaling. Die mail moet je binnen de 5 minuten na bestelling ontvangen hebben. Is dat niet het geval? Kijk dan even in je map met spam en duid indien nodig de afzender als toegelaten correspondent aan, zodat je de volgende mails ineens op de juiste plaats ontvangt. Zit er niets bij de spam? Neem dan contact op met ons via e-mail
3. Heb je niet betaald tijdens het bestellen, dan doe je de betaling via je eigen bank en vermeldt daarbij het bestelkenmerk in de vrije mededeling, zodat alles hier automatisch kan gekoppeld worden. Dat is de snelst mogelijke manier om je bestelling in huis te hebben.
4. Na ontvangst van je betaling, verwerken we de bestelling.
5. Nadat het pakket verstuurd is, krijg je opnieuw een automatische mail, zodat je weet dat je zending onderweg is. Let goed op of het pakket binnen de vooropgestelde termijn geleverd wordt. Is het niet op tijd binnen, contacteer ons dan zo snel mogelijk zodat we kunnen opzoeken waar het zit. De leveringstermijn voor de verschillende landen kan je hier bekijken
6. Je ontvangt je pakje en controleert de inhoud meteen zodat je, indien er iets niet zou kloppen, ons direct kan verwittigen.
Meer gedetailleerde uitleg vind je in onze leveringsvoorwaarden.
naar andere vragen